Translate

středa 4. dubna 2018

Sada na jaro

V klubu Růžový panter na Fleru opět soutěžíme. Tentokrát jsme se v klubu rozhodli, že vyhlásíme soutěž pro zájemce z celého Fleru, ne pouze pro členy klubu. Tématem bylo "Jaro, klíčení" a dostali jsme vzorové fotografie, kterým mělo odpovídat barevné ladění výrobku i jeho fotografie. Vše se mělo nést v hnědo-zelinkavé barevnosti. Prostě první rostlinky, které vylézají ze země.

Poté, co jsme soutěž vyhlásili, všude nasněžilo a zamrzlo. V takové situaci se fakt blbě fotí klíčení. Možná malé věci vyfotíte, protože si za ně dáte třeba fotku z kalendáře jako pozadí. Větší věci se takto ale fotí těžko. Proto jsme uzávěrku soutěže posunuli na 1. dubna, a i když se sice venku (alespoň u nás) neobjevilo příliš zeleně, alespoň zmizela bílá, která situaci velmi komplikovala.

Zelinkavou barvu mám moc ráda a často ji používám, třeba v kombinaci s hodně tmavomodrou nebo třeba s fialovou. Tentokrát jsem ji tedy podle zadání zkombinovala s hnědou a rozhodla se ušít kabelku. Už jsem dlouho žádnou nedělala, tak jsem na ni dostala náladu. A protože se mi barevná kombinace moc líbila, ušila jsem ke kabelce ještě dvě taštičky, jednu zelenou a jednu hnědou, každou vždy s kontrastním prošíváním.

Kabelka je malá crossbody na základní věci a taštička se do ní tak akorát pěkně vejde.
Pokud byste chtěli zjistit přesné rozměry kabelky i taštiček, najdete vše rozepsané v mém obchodě na Fleru.

A kdybyste chtěli hlasovat v soutěži, pro kterou kabelka vznikla, tak můžete do neděle 8. dubna zde.









Hezký večer
Jana

9 komentářů:

  1. Moc krásně napsaný. A opět krásný výrobky.

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím - opět 1A -jako vždycky .
    A zase mám dotaz na hnědou barvu - :-) to je hotová nebo Váš mix?
    Děkuju !
    Jitka M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Ne, není to můj mix, je to opět bronzová. Mám ji moc ráda a používám ji v několika tónech.

      Vymazat
    2. Děkuju -
      já jsem si to myslela, že by to mohla být bronzová , ale zdálo se mi to tmavší než ten běhoun - tak jsem si říkala že je to asi barvené podle Vás - jeden z těch 6 odstínů.
      I když už jsem "spolehlivou vědeckou metodou pokus-omyl" a trochy surfování na internetu zjistila, že z 11 základních barev lze namíchat prakticky všechny další barvy které jsou v prodávané škále Procion MX . Bronzovou barvu mi přivezpu o víkendu, tak se po PPM těším, že ji vyzkouším !
      Jitka M.

      Vymazat