Translate

neděle 29. ledna 2017

Další barvy do mých zásob

Na konci minulého roku jsem psala, že se mi pokazil stroj. Dala jsem ho do opravy a velice rychle jsem dostala zprávu, že je opravený a můžu si ho vyzvednout. Měla jsem radost, ale nějak nepřišla chuť šít. Když byl stroj v opravě, měla jsem spoustu plánů, co budu dělat bez něj a k čemu se jinak s pocitem "měla bych šít" nedostanu. A najednou byl zase doma a mě opustila chuť jak na šití tak i na to ostatní. Nic ale netrvá věčně a tak se vrátila i chuť do práce, ale ouha, po proquiltování dílů na taštičku jsem cítila, jak se stroj příliš zahřívá a cítila jsem i spálený plast. Při konzultaci se servisem mi bylo doporučeno ho vůbec nezapínat a přivézt znovu do opravy. Stroj je tedy opět v opravě a já jsem zvědavá, jak všechno dopadne. 

Taštičku jsem tedy nemohla dokončit, musela jsem vypustit i účast v Mařeně (kdo neví, může kouknout sem, sem a sem), ale sedět s rukama v klíně mě už nebaví. Proto jsem zalovila ve svých zásobách barev a vytáhla 3 barvy, které jsem ještě nezkoušela. Jedná se o námořnickou fialovou, noční modrou a růžovohnědou. 

Mám už těch barev a odstínů už tolik, že si nejsem jistá, zda mě ještě nějaké dokáží doopravdy nadchnout. U těchto se to nestalo, protože jsou podobné těm, které jsem si míchala sama a modrá je dost podobná námořnické modré a tmavší odstíny jsou takové "montérkové". Ale uvidím, třeba se budou někdy hodit. 

Jako vždy jsem barvila 6 odstínů od nejtmavšího po nejsvětlejší a tady jsou. 








Hezký nedělní večer.
Jana

1 komentář: