Translate

středa 6. ledna 2016

Bublinky v růžové

Před vánocemi jsem se zastavila za kamardákou, které se moc líbila bublinová taštička a chtěla ještě jednu takovou, jen o trochu nižší a v kombinaci tmavě modrá s růžovou. Na základě tohoto přání vznikla taštička se stejný vzorem jen v jiné barevnosti a tady je.


Taštička má opět zpevněné dno samostatným dílem s pevnou výztuhou, aby se nepropadalo. Nemám ráda, když dovnitř něco dáte a celá taštička (nebo i kabelka) se propadne dolů a nedrží svůj tvar. Nedávám tato pevná dna vždy, někdy chci zachovat určitou "měkkost", ale tam, kde je odšité široké dno už je podle mě zpevnění nutné. 

 
Jak jste asi na fotkách poznali, celá taštička je ze dvou vrstev - spodní růžová a horní modrá. Pod nimi je samozřejmě (alespoň pro patchworkářky) vatelín a spodní látka. Tato hmota je prošitá růžovou nití a u velkých koleček je pak vrchní modrá látka odstřižená. Je to piplačka, ale vypadá to zajímavě. Při použití této techniky musíte počítat s tím, že odstřižená kolečka jsou trochu odrbaná. Komu to vadí, pro něj tato technika nebude. Ale někomu se zase právě ta odrbanost moc líbí. Prostě co člověk, to názor.  Chvíli mi trvalo, než mě přestala mrzet vyjádření typu "to se mi vůbec nelíbí", protože za chvíli jsem na tutéž věc slyšela oslavné výkřiky, jak je to úžasné. Každý člověk má prostě jiný vkus a nelze se trefit do vkusu všem. Kdo má rád béžovky, ten se u mě moc nepokochá :) Ale abych nekecala, i béžovou a odstíny hnědé u mě objevíte. A zrovna touto technikou jen s jiným vzorem jsem dělala tuto taštičku v béžovo - tyrkysové kombinaci. Ale když na ni tak teď koukám, stejně jsem si tu béžovou musela prozářit tyrkysovou!


A jak tomu tak bývá, při šití se mi tato barevná kombinace tak zalíbila, že jsem vzápětí udělala ještě jednu kapsičku, menší, třeba na brýle, pastelky, drobnosti atp. Najdete ji i u mě v obchodě.




 A uvnitř bílý puntík na růžové.


Hezký den
Jana


4 komentáře: