Translate

pátek 22. ledna 2016

Brože

Když jsem vytvořila první brož, hned jsem věděla, že nezůstane jen jedna. Brož není nic velkého, co by vám trvalo několik dní a přitom je to zdobná záležitost, která umožňuje ozdobit ji téměř jakkoliv. Díky tomu vznikly další čtyři . U tří jsem si vzala na pomoc ještě textilní barvy a už teď mě napadají další možnosti, například s využitím nalepovacích kamínku Swarovsky. Ty můžete vidět třeba na této taštičce. Prostě možnosti jsou obrovské a člověk se nemusí bát lesku a třpytu.
Průměr broží je necelých 6 cm a každá je na zadní straně opatřena  brožovým můstkem. Přidala jsem i fotky připnutých broží třeba na saku, aby bla velikost lépe představitelná.












A jak jsem slibovala, pomalu vzniká návod. Zatím jsem při práci nafotila jednotlivé kroky, tak teď už je jen dát dokupy a popsat :).
Přeji krásný slunečný (alespoň u nás svítí slunce jako o život) den.
Jana

4 komentáře: