Translate

pondělí 28. prosince 2015

Jak jde dohromady kabelka a volné quiltování

Šití kabelek není zrovna mou nejoblíbenější disciplínou. Ráda šiju sedáky, polštáře i taštičky, ale kabelky jen občas. Sedáky i polštáře (a to nemluvím o dekách) mi poskytují větší plochu, na které se můžu vyřádit s prošíváním, aplikacemi, prostě vytvořit si takové své vlastní dílo. Kabelky oproti tomu vyžadují spoustu práce s vlastním ušitím a tolik prostoru na nějaké výtvarné vyjádření mi neposkytují. Ale teď jsem trochu poopravila názor. Jak jsem psala minule, ušila jsem na přání kamarádky kabelku s prošívanou klopou, a tato kabelka se mi tak zalíbila, že jsem hned střihla několik dalších. Tři už jsem ukázala minule a teď vznikla v pořadí čtvrtá. Tentokrát jsem ale udělala změnu v prošívání. Prošití klopy mi sice zabralo několik hodin, ale zase mě to bavilo.Všechno oranžové, co na klopě vidíte (samozřejmě kromě lemu), je prošité. Jedná se o volné quiltování a pokud se chcete něco takového naučit, můžete se zúčastnit některého z mých kurzů.
A tady už je hotová kabelka.



Hezký den
Jana

9 komentářů:

  1. Ó, tak ta je krásná! Bezva barvy:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, Jani, to je nádhery. Já ty minulé kabelky objevila až dnes. V prosinci nestíhám nic. Nemůžu se vynadívat a pořád se vracím sem a tam. Jsi opravdová kouzelnice.

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc děkuju. Mně se taky moc líbí :) Ještě bude jedna, jen musím vymyslet, jaké zvolím prošívání.

    OdpovědětVymazat
  5. What thread weight did you use, Jana? It's beautiful!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you, Geta. I use normal Czech cotton thread. It´s a little bit stronger than normal sewing thread. You can find it here http://www.stoklasa.cz/bavlnene-nite-100-m-etiketni-c-50-triana-x120942

      Vymazat
  6. Очень красиво! Стежка совершенно преобразила сумку...

    OdpovědětVymazat